نكات طلايي در سئو سايت آژانس هواپيمايي

در اين وبلاگ به ارائه مطالب مفيد و كاربردي سئو مي پردازيم

  • چرا تئوري گوگل سندباكس در سئو اهميت دارد؟
  • معرفي ابزار  GTMetrix
  • بهترين ابزارهاي كاربردي آناليز سايت
  • معرفي انواع موتورهاي جستجوگر در دنيا
  • چگونه از  Schema Markup بر روي وبسايت خود استفاده كنيم؟

نكات طلايي در سئو سايت آژانس هواپيمايي

۴۱ بازديد


seo وبسايت ماشين كرايه اي هواپيماييبا تلاوت همين يكي‌از دو سئو سايت نكته نخستين نوشته‌علمي متوجه خواهيد شد كه ابدا قرار وجود ندارد در‌اين مقاله نكات بي كيفيتي را بخوانيد. بدين ترتيب خواهش مي كنم به كليه چيزهايي كه در‌پي مي‌گويم توجه فرمائيد و از كنارشان بي ملاحظه رد نشويد.
1. از لانگ تيل ها ياري بگيريدهمان طور كه گفتم، در بهينه سازي تاكسي هاي هواپيمايي رقابت بسيار رنج وجود دارااست. براين اساس بهينه سازي شدن روي كلماتي مثل تور مشهد، تور تبريز يا اين كه حتي لغات نوشته ي علمي اي مثل جاي هاي توريسم جمهوري اسلامي ايران، حقيقتا عمل مشقت ميباشد.
درين موقعيت مخصوصا در صورتيكه سايت تان مبتدي ميباشد و موقتا توان صرف دارايي خيلي متعددي هم برايش نداريد، بايستي الان از لغات زمان بر يا اين كه به عبارتي long tail ها استارت فرماييد.
اين يعني جاي اينكه روي واژه جاي هاي توريسم جمهوري اسلامي ايران تمركز فرمائيد، برگه اي براي كلمه و واژه جاي هاي توريسم شهر تبريز بسازيد. به صورت كلي كلماتي كه وقت گير ميباشند، در seo رقابت ذيل تري دارا هستند و خب شما هم كه مبتدي و تازه كار بوده و اقتدار بهينه سازي شدن روي لغت ها كوتاه و طاقت فرسا را نداريد، حتما مي‌توانيد شل خيس روي آن ها وبسايت تان را بهينه سازي نماييد. براين اساس در مرحله نخستين تعداد مقداري كاربر جذب كرده و حتي ممكن ميباشد اين مخاطبان براي تان منفعت مالي به همدم داشته باشند.
البته در مرحله دوم و اساسي خيس، لغت ها زمان بر كه در وبسايت تان seo گرديده اند، اذن مي دهند در عبارات طاقت فرسا خيس هم به صورت ريلكس تري مرتبه بگيريد.
2. نسبت به لغات پررقابت بي خيال و خاطر نباشيد!مي‌دانيد يكي مرسوم ترين خطاها seo كه سئوكارهاي مبتدي مرتكب مي شوند چيست؟ اين كه از به عبارتي آغاز فقط تمركزشان را روي كلمه ها رقابت ذيل مي گذارند و پس از سپري شد مقطع متعددي كه مقداري اقتدار بهينه سازي تارنما شان بهبود پيدا كرد، به سراغ لغات پررقابت مي روند.
اما در نگاه اوليه اين خلق هيچ اشكالي ندارد و شايد بگوييد اين دقيقا چيزي ميباشد كه در قسمت گذشته گفتي. ولي يك نكته حائض اهميت وجود دارااست كه هنوز آن را نميدانيد:
فكر كنيد شما از امروز كه تارنما را فعال سازي نموده ايد، به سراغ لانگ تيل ها رفته و تا 6 ماه ديگر تنها روي اين عبارات و عبارت ها ساخت و ساز محتوا مي‌كنيد. پس از سپري شد اين فرصت حال نو به انديشه كلمه ها پررقابت مي‌افتيد. البته در اين‌حالت شما 6 ماه از فرصت تان را از دست داده ايد!
در واقع روند صحيح اين ميباشد كه به عبارتي اولِ شغل روي 5 تا 20 ورقه اساسي استحصال و كارتان كه اتفاقا عبارات كليدي مشقت هم دارا هستند محتوا بسازيد. هم اكنون پس از ساخته شدن اين صفحه هاي به سراغ نادر رقابت ها برويد. بنابراين، هم اين صفحه هاي 6 ماه فرصت براي بهينه سازي شدن دارا‌هستند و هم شما مي توانيد از ساير محتواهايي كه ميسازيد به آن ها لينك و پيوند داده و اعتبارشان را بالا ببريد.
براين اساس ما در اولِ فعاليت اين صفحه ها پررقابت را نمينويسيم كه سريع seo شوند، بلكه مينويسيم تا فرصت كافي براي آرم دادن خودشان به گوگل را داشته باشند و به موقع در حاصل چشم شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.