اكنون بعداز فهم نمادگذاري Schema توضيح ميدهيم سئو در مشهد كه چه گونه از Schema Markup استعمال كنيم. براين اساس فرآيند پايين را دنبال نمائيد:1- به راهنماي گوگل (Google's Structured Data Markup Helper) با پيوند https://www.google.com/webmasters/markup-helper/u/0/ برويد.
2- نوع اطلاعاتي كه شما قصد به علامتگذاري داريد راياپارس را گزينش فرماييد؛ در اينجا موردهاي مختلفي ليست شدهاست، ولي اين ليست بدون نقص وجود ندارد. در نمونه ذيل تيك نوشتهعلمي زده گرديدهاست what is seo كه يكي رايجترين گونه هاي محتوا مي باشد.3- آنگاه در فريم، URL ورقه يا اين كه نوشتهيعلمياي كه ميخواهيد علامتگذاري نمائيد قرار (paste) دهيد؛ در صورتي شما صرفا HTML داريد شما ميتوانيد به مكان آن قرار (paste) دهيد. آنگاه start tagging را كليك نمائيد.
شيت در ابزار علامتگذاري بار گذاري گردد و شما با يك فضاي كاري براي مرحله آجل آرمگذاري و نصيبهاي تگ گذاري رو به رو خواهيد شد. شما كاغذ تارنما خويش را در سمت چپ و موردهاي ديتا را در سمت راست مشاهده مي كنيد.
4- هايلايت فرماييد و نوع عناصري را كه ميخواهيد آرمگذاري فرماييد تعيين فرمائيد؛از آنجايي كه بخشي از محتوا نوشتهعلمياي از وبسايت Kissmetrics ميباشد ما قصد داريم اسم نوشتهيعلمي را به خواسته علامت گذاري «اسم» هايلايت كنيم. بعداز نقطه نهايي هايلايت Name را از tool تعيين مي كنيم.
یکشنبه ۲۹ آبان ۰۱ ۰۹:۴۰ ۱۸ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است