معرفي انواع موتورهاي جستجوگر در دنيا

در اين وبلاگ به ارائه مطالب مفيد و كاربردي سئو مي پردازيم

  • چرا تئوري گوگل سندباكس در سئو اهميت دارد؟
  • معرفي ابزار  GTMetrix
  • بهترين ابزارهاي كاربردي آناليز سايت
  • معرفي انواع موتورهاي جستجوگر در دنيا
  • چگونه از  Schema Markup بر روي وبسايت خود استفاده كنيم؟

معرفي انواع موتورهاي جستجوگر در دنيا

۲۱ بازديد

موتورهاي كاوش نقش بسيار مهمي در دنياي وب و اينترنت دارا‌هستند، به گونه اي كه اكثر اشخاص براي آغاز به گشت و گذار در وب با غرض اخذ داده ها، خريد توليدات و اخذ سرويس ها آغاز يك عبارت را كاوش مي‌نمايند. ممكن ميباشد سئو در مشهد حتي چيزهاي معمولي مثل مضمون‌ يك واژه و كلمه، تاريخ نمايش يك فيلم و... را نيز از موتورهاي كاوش بپرسيم. شايد فارغ از موتورهاي كاوش، جستن سايت‌هاي گوناگون در هر حيطهاي شغل بسيار دشواري بود.
از اولِ ساخت و ساز وب و كانال جهاني اينترنت، رايا پارس كمپاني‌هاي بخش اعظمي كارايي كردند تا به شايسته ترين طريق نتيجه ها مربوط به جستجوي مارا آرم دهند. در پي با بعضي از اين موتورهاي كاوش كه شايسته ترين عملكردها را دارا هستند، آشنا خوا‌هيم شد.
Googleشايد نيازي به معرفي نباشد زيرا گوگل را كليه ميشناسند. گوگل مقام دوستداشتني‌ترين و مهمترين موتور جستجوي عالم را با خويش يدك ميكشد  what is seo و حدود 90% درصد از جستجوهاي اينترنتي از روش گوگل جاري ساختن مي‌‌گردد. بر پايه ي امار ارائه گرديده از وب سايت‌هاي Statista و statcounter گوگل در همگي كشورها و در همگي دستگاه‌ها (گوشي، تبلت و دسكتاپ) بيشترين به كارگيري را بين موتورهاي كاوش داراست.
چيزي كه گوگل را به دوستداشتني‌ترين و آيتم اعتمادترين موتور جستجوي عالم تبديل نموده است، چگونگي و مرتبط بودن حاصل جستجوي آن ميباشد. گوگل از يك الگوريتم بسيار بغرنج به كار گيري مي‌نمايد تا مرتبط‌ترين و ظريف‌ترين حاصل را به مخاطب نماد دهد.
نهاد‌گذاران گوگل يعني لري پيج و سرگي برين اين ايده را مطرح كردند كه تارنما‌هايي كه از روش بقيه تارنما‌ها به آنها پيوند داده مي‌‌خواهد شد از مداقه بيشتري بهره مند ميباشند و به اين ترتيب بايستي در حاصل مرتبه بهتري حصول نمايند. در زمان سال جاري‌ها الگوريتم‌هاي گوگل، صدها فاكتور جايگاه‌بندي را معرفي كرده‌اند و هنوز هم قابل اعتقاد‌ترين ابزار براي يافت كردن ظريف آنچه ميخواهيم در وب ميباشد.
مزاياي گوگل:
جديدا محتوا مداقه مي دهداشكال محصول ها، مقاله ها و سرويس ها را كاوش مي‌نمايددر تمامي دستگاه‌ها قابل به كارگيري ميباشدسريع و مرتبط ميباشديكپارچگي با بقيه ابزارهاي گوگلقابليت و امكان جستجوي تصاوير، نقشه‌ها، ويديوها و ...معايب گوگل:
گردآوري‌آوري داده ها از يوزرها و به كار گيري از آنهانتيجه ها بسيار زياد كه كليه مايحتاج نيستند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.