توليد محتوا به زبان انگليسي راهي به سوي جهاني شدن

در اين وبلاگ به ارائه مطالب مفيد و كاربردي سئو مي پردازيم

  • چرا تئوري گوگل سندباكس در سئو اهميت دارد؟
  • معرفي ابزار  GTMetrix
  • بهترين ابزارهاي كاربردي آناليز سايت
  • معرفي انواع موتورهاي جستجوگر در دنيا
  • چگونه از  Schema Markup بر روي وبسايت خود استفاده كنيم؟

توليد محتوا به زبان انگليسي راهي به سوي جهاني شدن

۱۱ بازديد

ساخت و ساز محتوا به لهجه انگليسي يك شغل سئو در مشهد تخصصي به حساب مي‌آيد. همان طور كه مي دانيد بازاريابي محتواي متني يكي شيوه‌هاي بازاريابي ديجيتال بوده كه نقش پررنگي در ارتقا تردد به سايت يك بيزنس، معرفي عالي مارك و توليد ها و در غايت ارتقاء سهم بازار از روش ارتقاء فروش و تعداد مشتريان ميباشد.
ساخت محتواي انگليسي با اعتنا به اينكه محتوا به لهجه ديگر ساخت مي شود نياز به علم و تخصص بيشتري براي كتابت ميباشد. در ايجاد محتوا به لهجه انگليسي، نگارنده ضمن شناخت و احاطه بر اصول ساخت‌و‌ساز محتوا بر محور بهينه سازي بايستي به گويش انگليسي نيز تسلط داشته باشد تا بتواند مفاهيم متبوع را به گويش انگليسي برگرداند.
براي كتابت ايجاد محتواي انگليسي نيازي به داشتن سند آيلتس و تافل وجود ندارد!موردنياز بذكر ميباشد كه براي كتابت ساخت‌و‌ساز محتواي انگليسي نيازي به داشتن سند آيلتس و تافل نيست بلكه علم انگليسي در سطح ميانگين و ولي احاطه بر گرامر و روش كتابت و به اصلاح رايتينگ نيز ضروري ميباشد.
شخص نگارنده ايجاد محتوا به لهجه انگليسي مي بايست بتواند مطالب متبوع را بر مبنا اصول seo و همينطور بر پايه ي كتابت متن ها انگليسي محاوره‌اي و خير قانوني و آكادميك به فن تحرير درآورد. با اعتنا به توضيحات فوق بطور جدا متوجه گرديده ايد كه ساخت محتواي انگليسي كاري تخصصي ميباشد كه بايستي به دسته كارشناس آن ارجاع خواهد شد. هر سيرتكامل عدم تجارب و يا اين كه احاطه در كتابت ساخت‌و‌ساز محتوا اعم از فارسي و انگليسي و هر لهجه ديگري ميتواند ضمن تنزل جايگاه وبسايت شما و جريمه از سوي گوگل سبب ساز به كاهش فروش و سهم بازار خواهد شويد. درحال حاضر به تشريح كاربرد و بايستگي ساخت محتوا به گويش انگليسي ميپردازيم.


  توسعه و گسترش استحصال‌وكار در عالم امروز، نيازمند پيشرفت آن به فضاي پويا و بي‌انتهاي اينترنت و عبور از مرزهاي استاتيكِ بازارهاي سنتي و فيزيكي ميباشد.يكي‌از شروط اساسي توفيق استحصال‌وكار در فضاي اينترنت، جلب نگاه مساعد حضرت GOOGLE به برندتان ميباشد! ولي ايندكس شدن در ورقه‌ي حاصل گوگل، به‌تنهايي كفاف نمي دهد. امروز نبرد اساسي بر راز تسخير صفحه ها در آغاز در SERP ميباشد.

مفهوم مالکیت در زبان انگلیسی یکی از جوانب اساسی گرامر است که به نشان دادن ارتباط بین یک شیء و صاحب آن می‌پردازد. مالکیت در انگلیسی به چندین شکل مختلف بیان می‌شود، از جمله با استفاده از apostrophe (') به عنوان نماد مالکیت. مالکیت در زبان انگلیسی ممکن است به صورت مستقیم (مالکیت یک فرد یا شیء معین) یا غیرمستقیم (مالکیت یک مفهوم یا ویژگی عمومی) بیان شود.

 

به عنوان مثال، در جمله "This is John's car."، از apostrophe به عنوان نماد مالکیت استفاده شده و نشان داده می‌شود که خودرو متعلق به جان است. به همین ترتیب، در جمله "The company's success is remarkable."، از apostrophe برای نشان دادن مالکیت شرکت استفاده شده و نشان داده می‌شود که موفقیت متعلق به شرکت است. از جمله‌های دیگری که مالکیت را نشان می‌دهند می‌توان به استفاده از صفت ملکی اشاره کرد مانند "my, your, his, her, its, our, their".

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.