فيلتر كلمات كليدي مرتبط KEYWORD OPTIONS :

در اين وبلاگ به ارائه مطالب مفيد و كاربردي سئو مي پردازيم

  • چرا تئوري گوگل سندباكس در سئو اهميت دارد؟
  • معرفي ابزار  GTMetrix
  • بهترين ابزارهاي كاربردي آناليز سايت
  • معرفي انواع موتورهاي جستجوگر در دنيا
  • چگونه از  Schema Markup بر روي وبسايت خود استفاده كنيم؟

فيلتر كلمات كليدي مرتبط KEYWORD OPTIONS :

۱۲ بازديد

به شما اذن مي دهد كه دامنه كلماتي كه  سئو در مشهد به تجارت شما مرتبط مي باشند را كوچكتر نمائيد تا صرفا براي كلماتي كه حقيقتا پر ارزش مي‌باشند هزينه پرداخت نمائيد.
شغل غربال‌ها محصور كردن ليست لغات كليدي ميباشد البته در‌صورتي‌كه بيش تر از حد خويش را محصور فرمائيد به فيض دلخواه نمي‌رسيد.  راياپارس در صورتيكه براي نخسين بار مي خواهيد از adwords planner استعمال نماييد. توصيه مي كنيم صرفا يك غربال بر كلمه ها كليدي ايفا فرماييد. آن گاه مطمئن گرديد كه‌اين غربال هيچ زمان ارزنده‌اي را از شما نگرفته ميباشد و بعداز آنكه مقداري درين شغل مهارت پيدا كرديد،  what is seo مي توانيد غربال‌هاي بيشتري را جاري ساختن نمائيد.
2- به كارگيري از عبارات كليدي كيفيت بالا بجاي استعمال از تعداد متعددي واژه كليديچنانچه مقصود شما از استعمال adwords planner يافتن عبارات كليدي مطلوب براي تبليغات گوگل ادوردز ميباشد. مي بايست به خيال داشته باشيد كه نرخ كليك در تبليغات گوگل ادوردز براي كلمه‌هايي كه مربوط به فروش محصول و سرويس ها مي باشند بيشتر از ديگر كلمه و واژه‌ها ميباشد. ابزار Keyword Planner به شما براي يافتن لغات كليدي پر استفاده ياري خواهد كرد. شما با اين ابزار لغت ها كليدي پيشنهادي گوگل را در دست خواهيد داشت:
كلمه ها كليدي Keyword : يك واژه يا اين كه يك عبارت مربوط به بيزنس خويش را تايپ نماييد، يا اين كه نشاني اينترنت‌تارنما خويش را درج كنيد تا لغت ها كليدي مطلوب با استحصال و كارتان را در اختيارتان قرار دهد.
ورقه فرود Landing page :  كافيست كه نشاني ورقه مد حيث خويش را وارد فرمائيد و عبارات كليدي مربوط به آن كاغذ در اختيارتان قرار خواهد گرفت.
طبقه بندي توليد ها Product Category : تيم بندي از محصول ها را كه تعريف خير و خوبي از بيزنس شما‌را ارائه مي‌دهد را گزينش نمائيد. از جملهً يك وبسايت صادرات توليد ها جايگاه يك باغ ها مرزوبوم، قادر است از گروه بندي ميوه جات به كار گيري نمايد. اين كلمه و واژه مي بايست در صنعت شما پر استفاده باشد. بدين ترتيب عبارات كليدي مطلوب با آن مجموعه بندي به شما معرفي شود. به عنوان مثالً كلمه و واژه كليدي صادرات سيب قرمز‌رنگ جمهوري اسلامي ايران به شما توصيه داده شود.
هنگاميكه يك كلمه را چك ميكنيد. به خيال داشته باشيد كه كلماتي كه جستجوي متعددي براي آن‌ها شكل مي گيرد، معمولاً رقابت سنگيني براي آن‌ها وجود داراست. به اين ترتيب اين لغات مستلزم پرداخت مبالغ بيشتري نيز مي باشند. توصيه ما اين ميباشد كه فقط در‌صورتي‌كه اين لغات بصورت بدون واسطه سبب ارتقاء فروش وب سايت شما مي گردد از آنان به كار گيري نماييد.

نیم‌فاصله در واژه‌پرداز Microsoft Word اغلب برای ایجاد فاصله کمتر از یک فاصله بین کلمات یا عبارات به‌کار می‌رود. استفاده از نیم‌فاصله می‌تواند در تنظیم فاصله بین برخی از واژه‌ها یا اعداد کاربرد داشته باشد، به‌ویژه در زبان‌هایی مانند فارسی که از این نوع فاصله‌گذاری برای جدا کردن برخی از پیشوندها یا پسوندها استفاده می‌کنند.

برای ایجاد نیم‌فاصله در ورد، می‌توانید به روش زیر عمل کنید:

 

 استفاده از ترفندهای کیبورد:

   برای ایجاد نیم‌فاصله در واژه‌پرداز Word می‌توانید از ترفندهای کیبورد استفاده کنید. برای این کار، ابتدا محلی که می‌خواهید نیم‌فاصله را در آن قرار دهید را تعیین کنید، سپس کلیدهای `Ctrl` و `Shift` و `2` را به‌صورت همزمان فشار دهید. این کار باعث ایجاد یک نیم‌فاصله در محل انتخاب شده می‌شود.

استفاده از منوی فرمت:

   شما می‌توانید از منوی فرمت در Word استفاده کنید تا نیم‌فاصله را ایجاد کنید. برای این کار، محل مورد نظر را انتخاب کنید، سپس به بخش "درج" در نوار ابزارها بروید. در اینجا، بر روی گزینه "نیم‌فاصله" کلیک کنید تا یک نیم‌فاصله در مکان انتخاب شده درج شود.

با این روش‌ها، شما می‌توانید به راحتی نیم‌فاصله‌ها را در واژه‌پرداز Microsoft Word ایجاد کنید و فواصل میان کلمات یا عبارات را به دلخواه تنظیم کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.