هيچوقت سئو را فراموش نكنيد!

در اين وبلاگ به ارائه مطالب مفيد و كاربردي سئو مي پردازيم

  • چرا تئوري گوگل سندباكس در سئو اهميت دارد؟
  • معرفي ابزار  GTMetrix
  • بهترين ابزارهاي كاربردي آناليز سايت
  • معرفي انواع موتورهاي جستجوگر در دنيا
  • چگونه از  Schema Markup بر روي وبسايت خود استفاده كنيم؟

هيچوقت سئو را فراموش نكنيد!

۴۶ بازديد


صحت دارد كه آغاز با گوگل ادوردز به دليل آن كه سريع خيس شما‌را سئو سايت به فيض دلخواه ميرساند كاره عاقلانه تري بنظر ميرسد. اما شما مي بايست به‌دنبال مسير حصول و كارتان به سئوي تارنما خويش هم تصور كنيد و همينطور از اثر بازاريابي محتوا و شبكه هاي مردمي هم غافل نشويد. اين سه ابزار براي توفيق استخراج و كارتان در وقت گير بازه ضروري مي باشند.
بازاريابي محتوا به شما امداد مي نمايد محتواي صحيح و اصولي ساخت‌و‌ساز فرماييد seo هم به شما ياري مي نمايد محتواي خويش را براي جذب ترافيك بيشتر با صرفه نمائيد و شبكه هاي عمومي به شما در جهت عالي چشم شدن محتواي بهينه سازي گرديده امداد مي نمايد.
آيا بايستي از seo و ادوردز بصورت هم‌زمان به كارگيري كنم؟بعضا فكر مي‌كنند هنگامي شما ترافيك از روش بهينه سازي اخذ ميكنيد ديگر نيازي به ادوردز نداريد البته اين اشخاص به طور كاملً در غلط مي‌باشند.
“حتي چنانچه شما سكو و رده خير داريد، همچنان ميتوانيد از ادوردز به كارگيري نمائيد تا بعضا كلماتي كه سكو پايينتري در آنان داريد بهبود ببخشيد”
پس كدام خوب ميباشد seo يا اين كه ادوردز؟ پاسخ به طور كاملً معلوم ميباشد، هر دوي آن‌ها. از گوگل ادوردز براي استارت و جذب ترافيك به كار گيري نماييد و بصورت برابر روي سئوي وبسايت خويش هم شغل نماييد، از بازاريابي محتوا و شبكه هاي عمومي براي اخذ ترافيك طبيعي و ارگانيك هم غافل نشويد!
صحبت آخريادوردز و بهينه سازي حريف يكديگر نيستند البته، اين دو ابزار بسيار كاركشته در ديجيتال ماركتينگ ياري بخش اعظمي به شما مي نمايند.
ميتوانيد از گوگل ادوردز براي مواردي كه ميخواهيد سريعتر به سود برسيد به كار گيري نمائيد البته براي پايداري و ماندرگاري در موضع و درجه لغت ها كليد وب سايت خويش مي بايست از بهينه سازي تارنما هم فايده ببريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.