در سئو سايت محتواي قديمي خود را بررسي كنيد

در اين وبلاگ به ارائه مطالب مفيد و كاربردي سئو مي پردازيم

  • چرا تئوري گوگل سندباكس در سئو اهميت دارد؟
  • معرفي ابزار  GTMetrix
  • بهترين ابزارهاي كاربردي آناليز سايت
  • معرفي انواع موتورهاي جستجوگر در دنيا
  • چگونه از  Schema Markup بر روي وبسايت خود استفاده كنيم؟

در سئو سايت محتواي قديمي خود را بررسي كنيد

۱۱ بازديد

مراحل عمل با رسيدگي و محاسبه محتواي ديرين سئو سايت استارت ميگردد. اصولا سه نوع محتوا وجود داراست:
1.محتوايي كه به ارتقاء بيزنس شما ياري مي‌نمايد.
2.محتوايي كه ابدا به درد شما نمي خورد.
3.محتوايي كه ميتواند به بيزنس شما جراحت برساند.
شما بايستي نظارت كه هر كدام از محتواي سابق شما در كدام تيم قرار مي گيرد. او‌لين گام درين روند، جستجوي محتوا ميباشد. بعضا از ابزارهاي كاوش كه ميتوانيد براي تحليل محتوا و چك seo به كار گيري نماييد عبارتند از:
screamingforgDeepCrawlonCrawlSitebulbBotifyابزارهاي بيشتري براي تحقيق وجود دارا هستند. مي توانيد هرمورد از اين ابزارها را كه براي شما مطلوب ميباشند، گزينش فرماييد. پس از اينكه فرآيند رسيدگي را طي كرديد، مي بايست به رسيدگي نصيب‌هاي تحت در محتواي سابق بپردازيد:
تيتر: آيا با صرفه شد‌ه‌است؟ آيا مزيتي براي خواننده ساخت مي‏نمايد؟URL : آيا اصول بهينه سازي رعايت شد‌ه‌است؟ آيا مورد نياز ميباشد تغييراتي ساخت و ساز نمائيد؟مولف: چه كسي محتوا را نوشته ميباشد؟ آيا تاليف كننده يك شخص داراي تخصص و دارنده صلاحيت در قضيه موردنظر ميباشد؟تاريخ نشر: آيا تاريخ تكثير محتواي تازه ميباشد يا اين كه منقضي شد‌ه‌است؟دفعات قرائت: هرچه بيشتر يك مقاله خوانده گردد، خوب ميباشد؛ چون علامت دهنده آن ميباشد كه محتواي سابق شما بهتر ميباشد كه با مخاطبان شما رابطه برقرار مي‌نمايدتعداد لغات كليدي: اين آيتم لزوماً علامت محتواي بي چگونگي وجود ندارد البته به صورت بالقوه ميتواند نقص‌ چگونگي محتوا را نشانه دهد.تعداد ارتباطات: يك‌سري لينك ورودي و داخلي در محتوا وجود داراست؟Flow flow و:citation flow اين معيارهاي گران بها براي انتخاب ترازو چگونگي و صحت يك لينك ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.