ايجاد رابطه با اينفلوئنسرها

در اين وبلاگ به ارائه مطالب مفيد و كاربردي سئو مي پردازيم

  • چرا تئوري گوگل سندباكس در سئو اهميت دارد؟
  • معرفي ابزار  GTMetrix
  • بهترين ابزارهاي كاربردي آناليز سايت
  • معرفي انواع موتورهاي جستجوگر در دنيا
  • چگونه از  Schema Markup بر روي وبسايت خود استفاده كنيم؟

ايجاد رابطه با اينفلوئنسرها

۶ بازديد

در صورتي قسمتي از محتوا در اينترنت سئو سايت منتشر خواهد شد، البته هيچ كس به آن  پيوند  ندهد، آيا تفاوتي ساخت مي نمايد؟ 
شما مي‌توانيد محتواي دارنده قيمت لينك و پيوند ساخت و ساز و منتشر نمائيد، البته در صورتي هيچ كس نتواند آن را پيدا نمايد، همگي وقت و سعي شما هدر مي رود.
متأسفانه، محتواي بهتر  پيوند ها را براي شما ضمانت نمي نمايد.
به همين ادله ميباشد كه شما بايستي با اشخاص تأثيرگذار رابطه برقرار نمائيد.
زماني با اينفلوئنسرها شغل مي‌كنيد، صرفا يك نفر ديگر را به كانال خويش اضافه نمي‌كنيد. شما همينطور آحاد كانال آنان را به كانال خويش اضافه مي‌كنيد.
هر نوع اينفلوئنسرهايي كه با آن‌ها عمل ميكنيد مي بايست يك تناسب طبيعي باشند. براي مخاطبان شما و مخاطبان تأثيرگذار منطقي بنظر آيند.


يك سفارش از سوي يك اينفلوئنسر حقيقي وواقعي مي‌تواند فورا محتواي شمارا براي مخاطبان نو ديدني خيس نمايد. اينفلوئنسرها ممكن ميباشد در شبكه‌هاي‌عمومي (توييتر، اينستاگرام و غيره) دوست داران با مسئوليت داشته باشند. آنان ممكن ميباشد يك بلاگ يا اين كه تارنما را اداره نمايند. يا اين كه ممكن ميباشد خبر نامه نگار باشند. هنگامي سخن از شناسايي اينفلوئنسرها ميشود ، از لحاظ چگونگي تصور كنيد خير از لحاظ كميت؛ صحيح مانند  پيوند ها.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.