چند دليل براي عرضه بازاريابي محتوا به صورت قدرتمند!

در اين وبلاگ به ارائه مطالب مفيد و كاربردي سئو مي پردازيم

  • چرا تئوري گوگل سندباكس در سئو اهميت دارد؟
  • معرفي ابزار  GTMetrix
  • بهترين ابزارهاي كاربردي آناليز سايت
  • معرفي انواع موتورهاي جستجوگر در دنيا
  • چگونه از  Schema Markup بر روي وبسايت خود استفاده كنيم؟

چند دليل براي عرضه بازاريابي محتوا به صورت قدرتمند!

۱۰ بازديد

بازاريابي محتوا در واقع به شما امداد مي نمايد سئو سايت كه از روش مقر هاي گوناگون همواره با مشتريان خويش در باب باشيد. اين شغل با فناوري هاي نو در تعامل با ديده اندازهاي شما براي توسعه و گسترش كمپاني خواهد بود. در تحقيق اي كه دراين مورد ايفا گرفته ميباشد مي اقتدار ذكر كرد كه تا سال 2023 بيش تر از 7 ميليارد نفر در دنيا دارنده تلفن هاي هوشمند باشند. بيايد يه خرده بدين مورد تامل كنيم. اين مقدار حدودا متساوي با آحاد جمعيت فعلي عالم ميباشد.


كانالهاي محتواييفعلا بيش تر از هر مجال ديگري، محتواي شما تواناييدستيابي به مخاطبيني را دارااست كه تحت عنوان كاربر هاي حقيقي و واقعي شناخته مي گردند. البته بحران چيست؟به همين خواسته، بگذاريد كه يه خرده اين زمينه را معمولي خيس كنيم. بزرگسالاني كه در ايالت متحده مي باشند به صورت ميانگين در حين روز 11 ساعت را با كانالهاي محتوايي متفاوت سرگرم اند. آري، صحت دارد، شما بيش تر از هروقت ديگري مجال داريد كه يك خاطرنشان كرد و گويي مداوم را با مقر هاي مصرف كننده داشته باشيد. بازاريابي محتوا در واقع با پاداش هاي تبديل گرديده در دست شماست.
 سهام B2B  آيا مي دانيد كه بازاريابي محتوا در واقع به صورت ميانگين، 6 موازي بيشتر از بازاريابي هاي ديگر به استراتژي مستلزم ميباشد و آن‌ها در واقع 6 موازي بيشتر از مبلغ بازارياب محتوا را نيز اخذ خواهند كرد. اين مقدار براي بازاريابي محتوا 2.9 درصد ميباشد و اين در حالي ميباشد كه بازاريابي سنتي در واقع فقط 0.5 درصد از اين حد را اخذ خواهيد كرد. دقت خويش را به نصيب B2B  معطوف نماييد. خواهيد مشاهده كرد كه‌اين بازاريابي محتوا صرفا 0.8 تا 1.1 درصد از تمام مقدار سهام B2B  را به خويش تخصيص داده ميباشد البته چطور ممكن ميباشد؟
 نگاهي به فاكتور تمايز خويش يا اين كه CDFشما مي بايست نگاهي به مقر مصرف كننده بيندازيد، خواهيد روئت كرد كه B2B  و يا اين كه B2C منظره بازاريابي محتوايي ميباشند كه مطالب ارزشمندي از آن ها خارج خواهد آمد و راز و صداي اساسي نيز همينجاست. آيا شما هم مي‌خواهيد اعتنا آنها‌را به خويش جلب فرماييد؟ درين اكنون در بازاريابي محتوا مي بايست نگاهي به فاكتور تمايزي خويش يا اين كه CDF بيندازيد. اين جنس تازه و نو در مارك شما قبلي بوسيله مشتريان چشم شد‌ه‌است. CDF خويش را بيابيد و خواهيد مشاهده كرد كه به سادگي مي‌توانيد تحولات خويش را به طور چشمگيري مثبت نمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.