توليد محتواي متني عمومي

در اين وبلاگ به ارائه مطالب مفيد و كاربردي سئو مي پردازيم

  • چرا تئوري گوگل سندباكس در سئو اهميت دارد؟
  • معرفي ابزار  GTMetrix
  • بهترين ابزارهاي كاربردي آناليز سايت
  • معرفي انواع موتورهاي جستجوگر در دنيا
  • چگونه از  Schema Markup بر روي وبسايت خود استفاده كنيم؟

توليد محتواي متني عمومي

۸ بازديد

درين نوع ايجاد، متن و نوشته شما براي عامه سئو سايت مردم و يوزرها به كار گيري ميشود. شما بايستي از معمولي ترين كلمه ها به كار گيري نمائيد و به كوتاه ترين صورت ممكن پيام خويش را منتقل نمائيد.


ساخت محتواي متني تخصصياين نوع محتوا براي اشخاص خاص نوشته مي گردد. در ساخت و ساز محتواي متني تخصصي  شما بايستي بيشترين توجه را به خرج دهيد تا داده ها به طور صحيح و ظريف به مخاطب منتقل گردد. اين نوع محتوا به جهت اينكه دارنده كاربر خاص مي‌باشند بسيار اساسي ميباشند و مي بايست از اصول و استانداردهاي ساخت و ساز محتواي متني به شدت تاسي نمايند .
ساخت و ساز محتواي متني براي شبكه‌هاي‌عموميدرين نوع محتوا شما بايستي عبارات و كلمه و واژه هايي را به كار گيري نمائيد كه مخاطب با تلاوت آن ها تحريك گرديده و به جذب محتواي شما گردد. استعمال از لغات اساسي و حتي كلمه و واژه هايي كه به نوعي تحت عنوان واژگان  اساسي تلقي مي‌شوند ( عبارات ترند گرديده در وب ) سبب مي‌شود كه مخاطب خيلي سريع جذب محتواي شما خواهد شد .
 ساخت‌و‌ساز محتواي متني تبليغاتيكوتاه مختصر و اثرگذار از خصوصيت هاي مهم ايجاد محتواي متني تبليغاتي
 ميباشد. در محتواي تبليغاتي شما چندين ثانيه بيشتر براي جذب استفاده كننده وقت نداريد بايستي به اعتنا به آن چيزي كه مي خواهيد بنويسيد تصور كنيد . ساخت محتواي متني تبليغاتي را ميتوان حساس ترين نوع ساخت محتواي دانست كه سود آن به شدت روي بيزنس شما اثر گذار ميباشد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.