چه كنيم تا كاربران ترغيب شوند و براي مطالب سايت كامنت ( نظر) بگذارند؟

در اين وبلاگ به ارائه مطالب مفيد و كاربردي سئو مي پردازيم

  • چرا تئوري گوگل سندباكس در سئو اهميت دارد؟
  • معرفي ابزار  GTMetrix
  • بهترين ابزارهاي كاربردي آناليز سايت
  • معرفي انواع موتورهاي جستجوگر در دنيا
  • چگونه از  Schema Markup بر روي وبسايت خود استفاده كنيم؟

چه كنيم تا كاربران ترغيب شوند و براي مطالب سايت كامنت ( نظر) بگذارند؟

۶ بازديد

_ تايپ كردن سئو در مشهد محتواي رايا پارس گرانبها: what is seo اوليه از تمامي مي بايست محتواي كاربردي ساخت‌و‌ساز نماييد. محتوايي كه به نيازهاي كاربر جواب دهد و همين‌طور براي خواننده پرسش ساخت‌و‌ساز نمايد. اينگونه محتوايي قادر است كاربر را به لحاظ دادن درباره ي مطالب تشويق نمايد، از طرفي ممكن ميباشد پرسش‌هايي در ذهن كاربر توليد نمايد به نحوي كه ترغيب خواهد شد سوالاتش را از تاليف كننده مقاله بپرسد.
-جواب به مجموع ابهامات يوزرها: در زمان متن، نصيب‌هايي وجود داراست كه ممكن ميباشد ساخت و ساز پرسش يا اين كه عدم وضوح نمايد؛ در‌اين مواقع ميتوانيد براي كاربر‌ها توضيح بدهيد كه در حالتي كه ابهامي داشتند، سوالاتشان را در قسمت ايده ها بپرسند و همينطور اين يقين را به آن‌ها بدهيد كه سوال‌هايشان را تماما جواب مي‌دهيد و ابهامي باقي نخواهيد گذاشت.
_ رعايت وقار و احترام: درصورتي‌كه كسي كامنت انتقادي گذاشت و با نوشته شما مخالفت كرد، با رعايت آرامش جواب بدهيد و همت فرماييد با هوشمندي نقاط قوت ايده ها‌شان را پررنگ نماييد. فرض فرمائيد كسي از غامض بودن نوشته‌تان عيب گيري كرد، ميتوانيد او‌را به نوشته‌ي علمي‌هاي آموزشي معمولي‌خيس تارنما‌تان ارجاع بدهيد و به‌علاوه از وي بخواهيد سوالاتي را كه برايش اتفاق افتاده، در قسمت ايده ها بپرسد. در هر شكل به استفاده كننده احترام بگذاريد و باتوجه به ابهاماتي كه دارااست، موعظه‌اش نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.