IMCreator – سايت ساز ساده وب سايت

در اين وبلاگ به ارائه مطالب مفيد و كاربردي سئو مي پردازيم

  • چرا تئوري گوگل سندباكس در سئو اهميت دارد؟
  • معرفي ابزار  GTMetrix
  • بهترين ابزارهاي كاربردي آناليز سايت
  • معرفي انواع موتورهاي جستجوگر در دنيا
  • چگونه از  Schema Markup بر روي وبسايت خود استفاده كنيم؟

IMCreator – سايت ساز ساده وب سايت

۷ بازديد

ابزار بسيار معمولي سئو در مشهد بازنويسي html رايا پارس به what is seo شما قابليت ايجاد كرد معمولي و سريع سايت را مي‌دهد. اين وب سايت ابزار دراگ و دراپ جهت معمولي نمودن عمليات طراحي وبسايت داراست. و نيازي به فهميدن كد نويسي جهت طراحي سايت نداريد. همينطور اين وبسايت به شما قابليت و امكان ارتقا خدمت هاي خويش را ميدهد.
نشاني وب سايت IMCreator
Weebly

Weebly تجهيزات فراواني به استفاده كننده براي طراحي سايت حاذق ارائه مي كند. نرم‌افزار دارنده پوسته هاي اكثري ميباشد كه قابليت و امكان اعمال تغييرات بر روي آن را داريد. همينطور اين وبسايت دارنده سرويسي جهت طراحي وب سايت گوشي است.
نشاني  Weebly
MoonFruit

به مانند بقيه ابزارها, MoonFruit به شما قابليت ساخت سايت سواي نياز به داشتن علم اپ نويسي را مي‌دهد. بعداز ورود كافي ميباشد پوسته متبوع خويش را انتخاي فرمائيد. همينطور دارنده خدمت هاي توسعه يافته خيس ميباشد كه نياز به هزينه داراست.
پژوهش كنيد MoonFruit
Yola

تارنما ساز بدون‌پول آنلاين با با ابزار دراگ و دراپ خويش به شما قابليت و امكان تغيير تحول در پوسته وبسايت را به راحتي مي‌دهد. همينطور دارنده خدمت داده هاي عددي وبسايت ميباشد.
نشاني Yola
Google Sites – ابزار تشكيل داد بسيار بي آلايش و آنلاين گوگل

دارنده پوسته هاي فراهم اكثري براي ساخت و ساز تارنما است و يك كدام از تارنما سازهاي مطلوب ميباشد. و اما خيالتان از بايت seo وبسايت شل خواهد بود.
نشاني Google Sites
Jigsy – شايسته ترين تارنما ساز دراگ ودراپ مجاني

با Jigsy, و بوسيله ابزار دراگ و دراپ آن به راحتي ميتوانيد المان هاي html را در ورقه جا به جا نمائيد و برگه خويش را پياده سازي فرماييد. اين خدمت همينطور دارنده پوسته هاي سازگار با گوشي است كه ميتوانيد در آنان تغييرات ساخت و ساز فرمائيد. همينطور دارنده نصيب خزانه تصاوير ميباشد كه ميتوانيد از تصاوير آن در وب سايت خويش به كارگيري فرمائيد. براي قرار دادن تصوير در وبسايت كافي ميباشد قسمت آلبوم تصاوير وب سايت را تحقيق فرماييد تا براي نوشته ي علمي خويش تصوير بيابيد.
نشاني Jigsy
WebNode – طراحي سايت در يك‌سري مرحله بي آلايش

WebNode ابزار ديگر طراحي سايت در يك سري مرحله بسيار بي آلايش ميباشد. يوزرها ميتوانند اسم دامنه خويش را به كار گيري كنند و پوسته وب سايت خويش را از خزانه پوسته اين تارنما به كارگيري كنند. يوزرها ميتوانند وب سايت خويش را از گوشي هاي خويش بروز رساني كنند.
نشاني Webnode
درصورتي كه كه موردي را فراموش كرده ام آن را در نصيب ايده ها معرفي نمائيد. ولي اين نوشته‌ي علمي فقط درباره‌ي تارنما سازهاي جهاني بود و جهت معرفي وبسايت سازهاي باطن سرزمين در نوشته‌ي علمي طراحي وب سايت بدون‌پول آن‌ها را معرفي نموده ام.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.