نتيجه ها يك بازرسي سئو در مشهد علمي داراي رايا پارس اعتبار what is seo نماد ميدهد كه 95% از بازاريابان، دست كم يكتوشه محتواي افراد يا اين كه منابع ديگر را با مخاطبانشان در كانالهاي اجتماعي به اشتراك نهادهاند. 75% از بازاريابان بر اين باورند كه ساخت روزمرهي محتواي مخصوص و كيفيت بالا براي هر كانال اجتماعي، يك بحران بسيار طاقت فرسا ميباشد كه اجرا آن، ناممكن به حيث ميرسد! دانايي از تفاوت چشمگير مفاهيم و نظرها در بازاريابي سنتي و بازاريابي ديجيتال، به فهم عالي عنايت عده محتوا ياري متعددي مينمايد.
«ساختوساز هر چه بيشتر محتواي تازه و منحصربهفرد» يك كدام از مباني نظري بازاريابي سنتي محسوب ميشود. البته امروز و با اعتنا به معيار اطلاعاتي كه با آنان سروكار داريم، حتي بازاريابان سنتي نيز بهصدق دريافتهاند كه ايجاد محتواي نو آن هم به صورت روزمره، امري محال ميباشد.
سه شنبه ۰۸ شهریور ۰۱ ۱۱:۰۹ ۸ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است