چه تفاوتي بين گردآوري محتوا با توليد محتوا وجود دارد؟

در اين وبلاگ به ارائه مطالب مفيد و كاربردي سئو مي پردازيم

  • چرا تئوري گوگل سندباكس در سئو اهميت دارد؟
  • معرفي ابزار  GTMetrix
  • بهترين ابزارهاي كاربردي آناليز سايت
  • معرفي انواع موتورهاي جستجوگر در دنيا
  • چگونه از  Schema Markup بر روي وبسايت خود استفاده كنيم؟

چه تفاوتي بين گردآوري محتوا با توليد محتوا وجود دارد؟

۶ بازديد

براي اينكه شعور بهتري از تفاوت سئو در مشهد ساخت‌و‌ساز محتوا رايا پارس با توده what is seo محتوا داشته باشيد، تفاوت في مابين يك مجموعه موسيقي و يك DJ را در حيث بگيريد. يك مجموعه موسيقي براي اينكه شايسته ترين اجراي ممكن را در مراسم داشته باشد، بايستي براي صفر تا صد داستان نرم افزار‌ريزي نمايد و دقت به هيچ نكته ظريفي را از خودكار نيندازد. تعيين موزيك‌هاي مطلوب تا اجراي بي‌نقص و سفارشي آنان و همين‌طور جاري ساختن هماهنگي‌هاي ما يحتاج، همگي و كليه نيازمند صرف كارايي بسيار متعددي مي‌باشند. در اينجا براي اينكه خروجي عمل، شنيدني و قابل‌قبول باشد عامل ها مختلفي بايستي دست‌به‌دست هم بدهند و بروز حتي يك ضعف يا اين كه ناهماهنگي در هر مورد از فرايند شغل ميتواند تلاش آحاد دسته را زير‌الشعاع قرار دهد. ساخت محتوا تا حد متعددي به اينگونه فرايندي مشابه ميباشد.
ولي جمع محتوا حكايت ديگري دارااست و خواهيم توانست آن را به شغل DJ تشبيه كنيم. آنچه يك DJ را در كارش چيره مي‌نمايد، ساخت و ساز پلي ليست جالب براي ميهمانان مجلس ميباشد. در واقع  دراين‌صورت، تمامي چيز به «تعيين صحيح» خلاصه مي شود. بااين‌هم اكنون، فراموش نكنيم كه لازمه‌ي اين تعيين صحيح، آشنايي كافي مخاطبان و دانايي از سلايق آن‌هاست.
با حدس تعاريف و مثالي كه بيان شد، قطعا شما هم بدين سود رسيده‌ايد كه توده محتوا، كاري به‌مراتب سهل وآسان‌خيس از ساخت آن ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.