كلماتي كه در تگهاي هدينگ به فعاليت مي روند به نوعي ميتوانند عبارات كليدي برگه به شمار فرآيند؛ چراكه علامت دهنده مباحثياند كه شما در آن كاغذ در باب آنان سخن كردهايد. سئو در مشهد بعداز همين رو در seo وبسايت نقش مهمي خواهند داشت. در صورتيكه گوگل فهم بهتري از ساختار برگه داشته باشد، محتواي آن را با كلمه ها جستجوي بازديدكنندگان در موتور كاوش در گوگل همخواني مي دهد. ياري به گوگل، ياري به خويش شماست. جايگاه تارنما شما بهبود مييابد.
تأثير تگ هاي عنوان غيرمستقيم بر بهينه سازيو البته تگ عنوان فوايد غيرمستقيمي هم براي بهينه سازي وب سايت دارااست. برچسبهاي HTML هدينگ تجربيات بهتري براي خوانندگان شما ساخت و ساز مينمايند (UX) و به وي ياري مينمايند تا آنچه را كه به دنبالش ميباشند بيابند. با اعتنا به عنايت متعددي كه گوگل براي تجربيات كاربري وب سايت قائل ميباشد، اين دستور ميتواند به صفحه هاي شما در مرتبه بندي عالي ياري دهد. به علاوه، رايا پارس عنا وين مضموندار و صادقانه خوانندهگان را در برگه نگه خواهد داشت (فرصت ماندگاري بيشتر) و حتي شايد به صفحه هاي ديگر سايتتان هم محرمانه بزنند.
بيشتر بخوانيد: تگ كنونيكال چيست؟ | يادگرفتن به كارگيري از canonical
معرفي تگ h1 تا h6ممكن ميباشد كه تگهاي هدينگ شما به H4، h5 و h6 توسعه و گسترش يابد، ولي ما تنها به پژوهش سه هدينگ نخستين (H1 تا H3) مي پردازيم چون اين تگها دارنده بيشترين قيمت بهينه سازي مي باشند. شما نميتوانيد از تگهاي هدينگ در هر كجاي برگه خويش استعمال نماييد و توقع داشته باشيد كه سئوي وب سايت افزايش پيدا نمايد. هر تگ رده خاص خويش را در برگه داراست. تگ H1 براي تيتر مهم در برگه به كار گيري ميگردد؛ براين اساس هر شيت تنها يك H1 خواهد داشت. تگ H2 عنوان ها فرعي باطن برگه را ميسازد كه ميتواند بيشتر از يكي باشد. ممكن ميباشد هريك از اين عنا وين فرعي دارنده زيرمجموعهاي باشند كه آنان را با هدينگ هاي 3 (H3) نشانه ميدهيم؛ براين اساس هر تگ H2 مي تواند يكسري تگ H3 داشته باشد. تگهاي H3 نيز مي توانند زيرمجموعهاي داشته باشند كه با H4 معين ميگردند؛ what is seo يعني هر تگ H3 نيز قادر است يكسري تگ H4 داشته باشد. به همين ترتيب تگ H4 زيرمجموعههايي به اسم تگهاي H5 دارااست و تگ H5 نيز زيرمجموعههايي دارااست كه به آنها تگ H6 گفته مي گردد.
سه شنبه ۱۵ شهریور ۰۱ ۱۰:۰۶ ۷ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است