نرخ پريدن معياري ميباشد كه معمولا بازاريابان از آن به كارگيري مينمايند تا واحد سنجش مناسب بودن تارنما و محتوا را بوسيله بازديدكنندگان بسنجند. سئو در مشهد صاحبان وب سايت مي خواهند كه يوزرها با محتوا و تارنما مشغول شوند و نرخ پريدن به آن ها داده ها مفيدي درباره كارآمد بودن صفحه هاي ميدهد. گاه از روش همين نرخ مي قدرت اخذ كه كدام صفحه هاي به تغيير تحول نياز داراهستند؛ با اين درحال حاضر نمياقتدار به صورت جدا اظهار كرد كه كدام يك بر ديگري حق تقدم داراست؟ گاه نرخ خروج بالا بد وجود ندارد، رايا پارس ولي هنگامي قادر است به وبسايت و استحصالوفعاليت زخم برساند كه در ميانه مسير مسافرت استفاده كننده قرار داشته باشد. براي مثال زماني كه مخاطب در حالا خريد از فروشگاه اينترنتي پوشاك ميباشد، از اين برگه بيرون خواهد شد. در اين صورت نرخ خروج بالا تهديدي براي دستيابيوفعاليت شما محسوب ميشود. توصيه متخصصان بهينه سازي اعمال تست A/B ميباشد تا مطمئن گرديد شيتاي كه پياده سازي كردهايد، شمارا به فيض موردنظر ميرساند. هماينگونه آيتماي مانند Google Optimizer نيز براي به كار گيري شما موثر خواهد بود.نكتهي ديگري كه مي بايست در ارزيابي نرخ پريدن تارنما در لحاظ گرفته خواهد شد، اين ميباشد كه نرخ پريدن صفحه هاي گوناگون وب سايت با يكديگر گوناگون ميباشد، بدين ترتيب ميتوانيد با اعتنا به استراتژي بازاريابي، در صدر نرخ پريدن تمام وبسايت و بعد نرخ پريدن و نرخ خروج صفحه ها را به طور تفكيك گرديده آناليز و نظارت نماييد.
چه عددي براي بانس ريت مطلوب ميباشد؟متاسفانه ترازو دقيقي براي يك نرخ پريدن بهتر نيست و نميقدرت حكمي كلي براي ميلياردها كاغذ اينترنتي صادر كرد. what is seo نرخ پريدن تا حد متعددي به نوع وب سايت، نوع بيزنس، جامعه غرض و نوع مخاطبان مربوط ميگردد. كلمه و واژه عالي طيف وسيعي از معاني را شامل ميشود كه قادر است مشتمل بر نوع كاغذ، منبع ترافيك و … باشد. به عنوان مثال در حالتي كه در وبسايت نوشتهي علمي باارزشي داريد كه به صورت خاص به يك پرسش جواب ميدهد و منشا مهم هدايت ترافيك و جستجوي ارگانيك به تارنما شماست، نرخ پريدن اين تارنما مي تواند چيزي حدود 90 درصد باشد ولي اين نرخ پريدن لزوما بد وجود ندارد زيرا ميتواند بدين معنا باشد كه يوزرها دقيقا در ادامه چيزي ميباشند كه كاوش كردهاند و نيازي ندارند تا از صفحه ها ديگر وبسايت بازديد نمايند. برعكس، در حالتي كه يك كاغذ نرخ پريدن يه خرده داشته باشد، لزوما عالي وجود ندارد، زيرا شايد تجربيات كاربري ضعيفي داشته باشد.هاب اسپات، رسيدگي وسيعاي روي تارنماهاي صنعت هاي جاري ساختن داده ميباشد و عواملي را كه در نرخ پريدن وبسايت اثرگذار بودهاند شناسايي كرده ميباشد:• ۶۰-۴۰ درصد محتواي تارنما؛• ۳۰ -۵۰ درصد وبسايتهاي lead generations• ۷۰-۹۰ درصد وب لاگ اسپاتها• ۲۰-۴۰درصد وبسايتهاي فروشگاهي• ۱۰-۳۰ درصد تارنماهاي بيزنس الكترونيكي• ۷۰-۹۰ درصد صفحه ها فرود.
یکشنبه ۲۷ شهریور ۰۱ ۱۰:۰۷ ۹ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است