درجه به چنگ آوردن در نتيجه ها جستجوي گوگل بيش تر از هر چيزي به تيزهوشي براي در پيش به چنگ آوردن استراتژيهاي صحيح نياز دارااست. سئو در مشهد از مرحله مطالعه لغات كليدي گرفته تا ارزيابي رقبا و ايجاد محتوا مي بايست بتوانيد شايسته ترين استراتژي را كه مطلوب شماست، تشخيص دهيد و از آن به كارگيري فرماييد. به خصوص در طول پژوهش كلمه ها زماني استراتژي سئوي وب سايت را پياده سازي ميكنيد، رايا پارس تعيين كلمه ها كليدي غرض بسيار التفات دارااست.
در حالي كه سكو تصاحب كردن در بعضي لغت ها بسيار مشقت بار ميباشد، شما ميتوانيد عبارتهايي مثل «كلمه ها كليدي long tail» را گزينش نمائيد و سريعخيس به درجههاي بالا دست پيدا فرماييد. دراين نوشتهي علمي از اينترنت 24 به معرفي لغت ها كليدي وقتگير پرداختهايم. با ما ياور باشيد.
لغات كليدي زمان بر چيست؟ + انگيزه گزينش اسم long tailلغت ها كليدي وقت گير عبارتهايي ميباشند كه ماهانه دفعات مقداري كاوش مي شوند what is seo ولي نرخ تبديل بالايي براي صفحه هاي خويش ساخت و ساز مينمايند. اين عبارتها خاصخيس از قضيه كلي خويش ميباشند و به همين ادله معمولاً خيلي نادر كاوش مي گردند، ولي عده اي كهاين عبارتها را كاوش مينمايند، بيشتر پيرو داده ها ميباشند. در سود احتمال كليك آنها روي نتيجه ها كاوش بيشتر ميباشد. از جمله عبارت مديتيشن يك مورد كلي ميباشد كه ماهانه جستجوي متعددي را به خويش تخصيص ميدهد، ولي عبارت «آيا مديتيشن بشر را باذكاوتخيس مينمايد؟» جزو عبارات كليدي زمان بر ميباشد كه خيلي كمتر كاوش ميشود.
در صورتي نموداري براي نسبت معيار جستجوي عبارات به ارتفاع آنها ترسيم كنيم، مشاهده ميگردد كه هر چه ارتفاع كلمه ها بيشتر خواهد شد، وسعت جستجوي ماهانه آنها كمتر ميشود. صورت نمودار آن به طور پايين در مي آيد:
بيشتر بخوانيد: راهنماي جامع تفحص لغت ها كليدي در seo درين نمودار منزلت لغات كليدي زمان بر در انتهاي سمت راست نمودار و در حدود مبنا افقي ميباشد. در واقع ميقدرت اعلامكرد كلمه ها كليدي وقتگير در دم نمودار قرار ميگيرند. از اين رو در لهجه انگليسي به آن ها لغت ها كليدي long tail يا اين كه دم دراز گفته مي گردد.
جذاب ميباشد بدانيد طبق دادههاي وبسايت ahref تعداد كلماتي كه در آمريكا ايالات متحده ماهانه بيش تر از 100 هزار توشه كاوش مي شوند، 31 هزار عدد ميباشد، در حالي كه 3.8 ميليارد عبارت در هر ماه كمتر از 10 توشه كاوش ميگردند. به عبارت ديگر 95 درصد عبارتهايي كه ماهانه در گوگل كاوش مي گردند، كمتر از 10 توشه آيتم كاوش قرار مي گيرند.
اما قرار وجود ندارد هر عبارتي كه كمتر از 10 توشه در ماه كاوش مي شوند، جزو عبارات كليدي زمان بر قرار گيرد. در اصل هيچ حد و آستانهاي براي اين قضيه نيست. قرار دريافت كردن يك عبارت در مجموعه كلمه ها كليدي زمانبر بستگي به وسعت جستجوي مسئله كلي آن داراست. برخي هم به نادرست كلمه ها كليدي وقتگير را مبني بر ارتفاع عبارت موردنظر تعريف و تمجيد مينمايند؛ موردنياز ميباشد بدانيد عبارتهاي پنج واژهاي متعددي وجود داراست كه ماهانه بيشتراز 100 هزار توشه كاوش مي گردند و برعكس كلمه ها تكي هم مي باشند كه ماهانه كمتر از 10 توشه كاوش ميشوند. در واقع كلمه ها كليدي زمان بر خير مطابق ارتفاع آن ها، بلكه مبتني بر وسعت كاوش مشخص و معلوم ميشوند.
سه شنبه ۱۹ مهر ۰۱ ۰۹:۴۳ ۱۰ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است