چرا بك لينك اهميت دارد؟

در اين وبلاگ به ارائه مطالب مفيد و كاربردي سئو مي پردازيم

  • چرا تئوري گوگل سندباكس در سئو اهميت دارد؟
  • معرفي ابزار  GTMetrix
  • بهترين ابزارهاي كاربردي آناليز سايت
  • معرفي انواع موتورهاي جستجوگر در دنيا
  • چگونه از  Schema Markup بر روي وبسايت خود استفاده كنيم؟

چرا بك لينك اهميت دارد؟

۹ بازديد

در سال‌هاي ابتدايي راه اندازي وب، سئو در مشهد صرفا شيوه دسترسي به اينترنت‌تارنما يا اين كه وب لاگ‌ها داشتن نشاني آنان بود و چنانچه كه نشاني اينترنت‌سايتي را نمي‌دانستيد، اصلا نمي‌توانستيد به آن وب سايت ورود نمائيد و اينترنت‌تارنما‌ها هم هيچ بازديدي اخذ نمي‌كردند.
البته با سرعت اين نقص‌ حل گرديده و با قابليت و امكان ساخت لينك راياپارس و پيوند جعبه در صفحه ها ديگر، اينترنت‌وبسايت و وب لاگ‌هاي كوچكتر معرفي شدند.
در صدر گوگل از معيارهاي بسيار معمولي جهت سكو‌بندي اينترنت‌تارنما‌ها به كارگيري مي كرد، ولي اكنون كه رقابت در ميان رقبا تماما دور از شوخي گرديده،  what is seo شاخصه‌هاي گوگل نيز جهت شناسايي اينترنت‌وبسايت‌هاي خوب، عوض شده‌ميباشد.
از‌آنجا كه بك پيوند‌ها هنوز هم نقش تاثيرگذاري در seo و بهبود مرتبه در نتيجه ها گوگل را دارا‌هستند، بك لينك و پيوند به تنهايي هم ميتواند سبب ساز ارتقاء بهبود اينترنت‌تارنما گردد و قرار به دست آوردن بك پيوند در  صفحه ها پر طرفدار، قابليت و امكان كليك بيشتري مهيا مي آورد.

معرفي اشكال لينك و پيوند از لحاظ ماهيتپيش از اينكه به سراغ فاكتورهاي اساسي در ايجاد كرد بك‌پيوند و شيوه بك لينك و پيوند سازي براي سايت برويم، عالي ميباشد با ماهيت لينك و پيوند‌ها نيز آشنا شويم.
در طول ساخت‌و‌ساز هر لينك و پيوند، شناسه‌اي براي آن معين مي ‌گردد كه گوگل آن را تشخيص دهد و كلاً چهار نوع پيوند وجود دارااست كه شناسه آن ها براي گوگل مشخص و معلوم ميباشد:
لينك و پيوند فالو يا اين كه دو فالو: مهمترين نوع لينك و پيوند ميباشد؛ چون موتور كاوش مسلماً آن را دنبال مي‌نمايد.پيوند نوفالو: اين لينك و پيوند‌ها را موتورهاي كاوش دنبال نمي كنند.پيوند ايجاد گرديده بوسيله مخاطب: اين سبك پيوند‌ها به وسيله يوزرها در نصيب نظرها وبسايت‌ها و انجمن ها ساخت ميشود.پيوند اسپانسري: در دسته پيوند‌هاي مبلغي قرار ميگيرد.درين در بين بيشترين اثر و قيمت را پيوند‌هاي فالو دارا هستند و ولي كمترين اثر را هم پيوند‌هاي نوفالو دارا‌هستند؛ ولي ابدا سفارش به حذف اين سبك لينك و پيوند سازي هم نميشود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.