با فاكتور dwelltime در سئو آشنايي داريد؟

در اين وبلاگ به ارائه مطالب مفيد و كاربردي سئو مي پردازيم

  • چرا تئوري گوگل سندباكس در سئو اهميت دارد؟
  • معرفي ابزار  GTMetrix
  • بهترين ابزارهاي كاربردي آناليز سايت
  • معرفي انواع موتورهاي جستجوگر در دنيا
  • چگونه از  Schema Markup بر روي وبسايت خود استفاده كنيم؟

با فاكتور dwelltime در سئو آشنايي داريد؟

۶ بازديد

يكي‌از مهم‌ترين كارهايي كه يك بهينه سازي فعاليت مي بايست اعمال بدهد، اجرا تست براي بدست آوردن فاكتورهاي اثر گذار در نتيجه ها گوگل ميباشد. سئو در مشهد استدلال اين زمينه اين ميباشد كه گوگل همواره از الگوريتم هاي خويش حفظ مي نمايد و نصيب متعددي از الگوريتم هاي درجه بندي گوگل براي اشخاص گوناگون ناشناخته ميباشد. راياپارس اكثري از فاكتورهاي بهينه سازي كه گوگل در الگوريتم هاي درجه بندي در لحاظ مي گيرد، با فاكتورهايي كه برخي از روش پيش بيني و گمان و يا اين كه تست هاي متعدد بدست ميايند گوناگون مي باشند، ولي از آن‌ها اثر مي پذيرند.
برخلاف تصوير بخش اعظمي از اشخاص و همينطور مقاله‌ها اشتباهي كه در لهجه فارسي منتشر گرديده‌است، به دلايل متفاوت ميتوان اثبات كرد what is seo كه گوگل از داده ها آناليتيكس در سرچ كنسول و الگوريتم درجه بندي خودش به كار گيري نمي نمايد و ساختار معماري گوگل و بقيه موتورهاي كاوش به نحوي ميباشد كه نمي توانند اطلاعاتي مانند bounce rate و time on site و... را از وب سايت هاي اينترنتي كسب نمايند.
بدين ترتيب نرخ پريدن, تعداد بازديد صفحه هاي وبسايت, مجال ماندگاري استفاده كننده در وب سايت, جايگاه الكسا و... هيچگونه اثر مستقيمي در seo ندارند. ولي اين زمينه كه افرادي ميگويند مجال ماندگاري مخاطب در وبسايت به بهبود مرتبه وبسايت در گوگل امداد مي نمايد تا حدودي درست ميباشد. گرچه اثر آن تا به امروز به وسيله گوگل آيتم پذيرش قرار نگرفته و ثابت نشده ميباشد. البته اين اثر به خيال و خاطر پارامتري به اسم dwelltime است كه وبسايت moz آن را معرفي كرده و ولي گوگل هيچگونه اطلاعيه اي در اين مورد منتشر نكرده ميباشد.
تمجيد Dwelltime يا اين كه فرصت ماندگاري مخاطب در وب سايتاين فاكتور مبني بر هنگامي كه استفاده كننده از نتيجه ها گوگل به يك تارنما مراجعه كرده و مجددا براي كاوش به حاصل گوگل بازگشته ميباشد احتساب مي‌گردد، در واقع dwelltime وقتي ميباشد كه كابر بعد از مراجعه به يك وب سايت مجددا به گوگل مراجعه مي نمايد. در واقع اين فاكتور مي تواند دقيقا به عبارتي اثر فرصت ماندگاري استفاده كننده در وبسايت را داشته باشد و ولي همان طور كه توضيح داديم به طور رسمي پذيرش نشده ميباشد و اشتباهات متعددي نيز راجع‌به آن مطرح ميگردد. مثلا اينكه گوگل دقيقا چه طور مي‌تواند اين فاكتور را به حساب آوردن نمايد و در صورتي‌كه مخاطب هم‌زمان بر روي سه تارنما كليك نمايد و مجددا به نتيجه ها گوگل بازگردد براي هر سه تارنما فوق جريمه در حيث مي گيرد؟ اين قضيه كه گوگل نمي تواند مجال ماندگاري استفاده كننده در تارنما را اندازه گيري نمايد، مبرهن ميباشد ولي اين شيوه كه فرصت ماندگاري مبتني بر مراجعه دوباره به حاصل گوگل و كاوش دوباره عبارت واژه و كلمه كليدي در حيث گرفته خواهد شد، يه خرده خيره كننده به لحاظ ميرسد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.