مشاهده گزارش (Lighthouse Report Viewer)

در اين وبلاگ به ارائه مطالب مفيد و كاربردي سئو مي پردازيم

  • چرا تئوري گوگل سندباكس در سئو اهميت دارد؟
  • معرفي ابزار  GTMetrix
  • بهترين ابزارهاي كاربردي آناليز سايت
  • معرفي انواع موتورهاي جستجوگر در دنيا
  • چگونه از  Schema Markup بر روي وبسايت خود استفاده كنيم؟

مشاهده گزارش (Lighthouse Report Viewer)

۹ بازديد

ميتوانيد گزارش پژوهش‌هاي دانلود گرديده  سئو در مشهد را با به كارگيري از Notepad يا اين كه TextEdit ببينيد. البته محتوا به فرمت قابل خواندني كه مي توانيد در ابزار Chrome developer ملاحظه كنيد، وجود ندارد. براي قرائت محتواي گزارش،  راياپارس نياز به يك report viewer داريد. براين اساس مي بايست به شيت Lighthouse report viewer برويد. 
گزارش دانلود گرديده از كروم را بكشيد  what is seo و رها فرمائيد (Drag and drop). اين گزارش در كروم به به عبارتي فرمت مشابهي كه در ابزار developer بوده را مشاهده خواهيد كرد.
پلاگين Lighthouse كرومكروم همينطور دارنده پلاگين lighthouse غيروابسته براي جاري ساختن نظارت سايت است. اين پلاگين در اصل به عبارتي ابزار تركيب گرديده در ابزار developer مرورگر كروم ميباشد. بدين ترتيب در شرايطي كه نمي خواهيد از ابزار developer استعمال نمائيد، ميتوانيد از اين پلاگين به كارگيري نمائيد. 
مي توانيد به مغازه اينترنت كروم رفته و پلاگين Lighthouse بر روي مرورگر كروم خويش نصب نماييد. بعداز نصب، آيكون lighthouse در كنار نوار نشاني كروم اضافه گردد. بر روي Options كليك فرمائيد تا گروه‌بندي متبوع خويش را براي رسيدگي تعيين فرمائيد و بعد از آن بر روي دكمه Generate report كليك فرماييد. 
گزارش نظارت سايت در يك پنجره تازه بعداز اتمام نظارت گشوده شود. 
كلام آخراينك ديگر نيازي نداريد كه از ابزارهاي گوناگون براي پژوهش همت تارنما خويش به كار گيري نماييد. ابزار Lighthouse كروم اين قابليت را ساخت و ساز نموده است تا سايت خويش را در نصيب developer tools مرورگر كاملا تحقيق نمائيد. اين ابزار آيتم خير براي پيشرفت دهندگان و مالكان سايت ميباشد تا پژوهش نمايند و اقداماتي را براي بهبود وب سايت خويش ايفا دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.