تگ‌هاي Open Graph پيشرفته

در اين وبلاگ به ارائه مطالب مفيد و كاربردي سئو مي پردازيم

  • چرا تئوري گوگل سندباكس در سئو اهميت دارد؟
  • معرفي ابزار  GTMetrix
  • بهترين ابزارهاي كاربردي آناليز سايت
  • معرفي انواع موتورهاي جستجوگر در دنيا
  • چگونه از  Schema Markup بر روي وبسايت خود استفاده كنيم؟

تگ‌هاي Open Graph پيشرفته

۶ بازديد

ضمن تگ‌هاي بي آلايش كه در بخش پيشين معرفي كرديم،  سئو در مشهد تگ‌هاي OG ديگري هم وجود دارااست. از جمله در حالتي كه محتوايي كه به اشتراك نهاده‌ گرديده، مشمول عكس، كليپ يا اين كه داده ها مكاني باشد مي‌اقتدار براي آن‌ها هم تگ‌هاي منحصربه‌فرد را به عمل موفقيت. درين نصيب از نوشته ي علمي متا تگ OG چيست،  راياپارس يك‌سري گزينه از تگ‌هاي اوجي توسعه يافته را معرفي مي كنيم:
og:video: اين تگ نشاني ويدئويي كه به اشتراك نهاده گرديده را در بردارد.og:video:type: با به كارگيري از اين تگ ميتوانيد فرمت كليپ را مشخص و معلوم نماييد.og:video:width: از اين تگ بايستي براي مشخص و معلوم ‌كردن پهنا ويديو در شيت استعمال فرمائيد.og:video:height: از اين تگ هم بايستي براي معين ‌كردن ارتفاع كليپ در شيت به كار گيري نمائيد.og:image:type: اين تگ براي معين ‌كردن فرمت عكس به كار گيري ميگردد.og:image:width: اين تگ هم پهنا عكس در ورقه را معين مي‌نمايد.og:image:height: اين تگ براي مشخص و معلوم ‌كردن ارتفاع عكس در ورقه به كار گيري ميشود. عالي ميباشد با استعمال از دو تگ اخير ارتفاع و پهنا عكس‌ها را مشخص و معلوم نماييد تا خيالتان از اكران صحيح آن‌ها در شيت ريلكس باشد.طرز ارزيابي كردن متا تگ‌هاي Open Graphبعد از آنكه همه تگ‌هاي OG لازم خويش را به فعاليت برديد،  what is seo عالي ميباشد يك توشه آنان‌را محاسبه فرماييد تا از تهيه و تنظيم صحيح آنها مطمئن گرديد. براي اين شغل مي توانيد يك كدام از ابزارهاي ذيل را به شغل گيريد:
Facebook Sharing DebuggerTwitter Card ValidatorLinkedIn Post Inspectorگردآوري‌بندي
در‌اين نوشته‌ي علمي كارايي كرديم بدين پرسش جواب دهيم كه متا تگ OG چيست. اين تگ‌ها به اكران منظم و ساختارمند صفحاتي ياري مي نمايند كه در كانال‌هاي اجتماعي به اشتراك گذارده مي گردند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.