اهميت و تاثير انتخاب كلمه كليدي مناسب در سئو

در اين وبلاگ به ارائه مطالب مفيد و كاربردي سئو مي پردازيم

  • چرا تئوري گوگل سندباكس در سئو اهميت دارد؟
  • معرفي ابزار  GTMetrix
  • بهترين ابزارهاي كاربردي آناليز سايت
  • معرفي انواع موتورهاي جستجوگر در دنيا
  • چگونه از  Schema Markup بر روي وبسايت خود استفاده كنيم؟

اهميت و تاثير انتخاب كلمه كليدي مناسب در سئو

۵ بازديد

براي آغاز هر پروژه seo يك كدام از اولي گام‌ها، گزينش كلمه و واژه كليدي مطلوب ميباشد. اين گام التفات متعددي براي پروژه داراست چون قرار ميباشد سئو در مشهد مسير كلي آن را گزينش نمايد. در صورتيكه لغت ها كليدي وب سايت خويش را به صدق گزينش نماييد، مي توانيد سريع به هدف ها سئويي خويش دست پيدا فرمائيد، راياپارس در غير اين شكل همگي سعي‌ها و اقدامات شما بي‌ثمر خواهد بود.
مي‌اقتدار ذكر كرد seo چيزي وجود ندارد جز باصرفه‌سازي وبسايت براي كلمه ها كليدي متفاوت. درواقع شما مي بايست what is seo آغاز يك سري واژه و كلمه كليدي را گزينش كرده و آنها را براي درجه دريافت كردن در نتيجه ها كاوش غرض بگيريد. به همين استدلال ميباشد كه روش گزينش كلمه ها كليدي در واقع مسير پروژه و توفيق آن را گزينش مي‌نمايد.
با گزينش واژه كليدي شما بايستي يك كاغذ را به آن تخصيص داده و براي آن محتوا تهيه و تنظيم فرمائيد. وقتي كه خزنده‌هاي گوگل به وبسايت شما راز بزنند و شيت موردنظر را پيدا نمايند، واژه و كلمه كليدي غرض آن را تشخيص داده و برگه را ايندكس مي‌نمايند. اين فرآيند سبب ساز مي شود ورقه موردنظر شما به ليست نتيجه ها كاوش وارد خواهد شد. بسته به توفيق‌آميز بودن كار‌هاي شما، اين برگه ميتواند مرتبه‌هاي بالاتري را در حاصل كاوش بدست آورد.
هرچقدر در دستيابي سكو‌هاي فراتر برنده باشيد، معيار ترافيك ورودي به تارنما شما بيشتر گرديده و درنتيجه فروش آن ارتقاء پيدا مي‌نمايد. به همين عامل ميباشد كه گزينش كلمه و واژه كليدي مداقه متعددي در بهينه سازي داراست. از يك سو لغات كليدي مي بايست وسعت جستجوي متعددي داشته باشند تا بتوانند استفاده كننده بيشتري را به وب سايت شما هدايت نمايند. از سوي ديگر هم نبايد رقابت بر رمز آنها خيلي زياد باشد و درجه به دست آوردن در آن ها كاري دشوار و نا ممكن باشد. درواقع شما مي بايست بتوانيد في مابين اين دو مورد تعادل برقرار كرده و شايسته ترين تعيين‌ها را ايفا دهيد.
كلمه ها كليدي با صرفه گرديده چه ميباشند؟ همت لغات كليدي در seo بسيار بي آلايش و فهم آن سهل ميباشد. وقتي كه مخاطب كاغذ نتيجه ها كاوش را گشوده مي‌نمايد و چيزي را براي محتواي موردنياز خويش كاوش مي‌نمايد، وي كلمه و واژه يا اين كه كلمه ها مرتبط را در باكس كاوش را وارد مي‌نمايد. در يك سري ثانيه موتور، نتايجي را نشانه ميدهد و مشتمل بر ليستي از وبسايت‌ها و محتواهاي مرتبطي ميباشد كه دارنده عبارات كليدي آرم داده گرديده در محل جستجوست. تارنما‌هايي كه به خير سازماندهي گرديده و دارنده مرتبط ترين محتوا مي‌باشند در درجه بالا در حاصل كاوش براي كلمه ها كليدي گزينه كاوش قرار مي گيرند. آنگاه استفاده كننده بر روي وب سايت‌هاي گوناگون براي محتواي موردنياز خويش كليك مي‌نمايد. چنين ميباشد كه چه‌گونه لغت ها كليدي باصرفه گرديده به سايت ياري مي‌نمايند تا در حاصل كاوش ليست شوند.
چه‌طور وب سايت خويش را باصرفه‌سازي فرمائيد؟ هر واژه‌اي كه تحت عنوان يك واژه و كلمه كليدي ناميده مي شود، مقدار قابل‌توجهي جستار را در موتور كاوش در يكماه اخذ مي‌نمايد. در اكثر وقت ها وقت ها استفاده كننده گزاره‌هاي زمان بر را كه بيشتراز يك يا اين كه دو واژه ميباشد تايپ مي‌نمايد؛ اينها لغت ها كليدي زمان بر مي باشند كه واژگان در آن هنگام محتواي آن ها را گزينه مقصود قرار داده‌اند و به وسيله موتور كاوش به اكران در ميايند. بدين ترتيب لغت ها كليدي زمان بر بسيار مؤثرتر نسبت به كلمه ها كليدي كوتاه ميباشند. عبارات كليدي كوتاه براي عنوان ها بهتر مي باشند و لغات كليدي زمانبر مي توانند در توضيحات اضافه شوند؛ چرا‌كه به هدايت شدن ترافيك هدفمند ارگانيك از موتور كاوش ياري مي‌نمايند. با شايسته ترين عبارات كليدي، شانس شما در به دست وارد شدن درجه بالاي كاوش در ورقه حاصل ارتقا مي يابد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.