تاثير رپورتاژ آگهي در سئو و رتبه سايت در گوگل

در اين وبلاگ به ارائه مطالب مفيد و كاربردي سئو مي پردازيم

  • چرا تئوري گوگل سندباكس در سئو اهميت دارد؟
  • معرفي ابزار  GTMetrix
  • بهترين ابزارهاي كاربردي آناليز سايت
  • معرفي انواع موتورهاي جستجوگر در دنيا
  • چگونه از  Schema Markup بر روي وبسايت خود استفاده كنيم؟

تاثير رپورتاژ آگهي در سئو و رتبه سايت در گوگل

۱۹ بازديد

رپورتاژ اطلاع رساني در واقعيت عملكردي مانند سئو در مشهد تايپ كردن يك پُست مهمان داراست. با قرار دادن پيوند وبسايت تان در متن رپورتاژ اطلاع رساني ميتوانيد سيگنال سكو بندي قدرتمندي براي موتورهاي كاوش ارسال نماييد. با‌يقين، داشتن يك لينك و پيوند از اينترنت سايتي با اعتبار دامنۀ بالا اثر بسيار نيكي بر روي سئوي تارنما شما خواهد داشت. رپورتاژ اطلاع رساني بصورت بدون واسطه بر روي بهينه سازي وب سايت اثر ندارد. راياپارس ولي همان گونه كه گفتيم مي‌تواند به طور غير بي واسطه بسيار اثر گذار باشد. اثر غير بي واسطه رپورتاژ اطلاع رساني بر بهينه سازي وبسايت درين نكته پنهان ميباشد كه رپورتاژ اطلاع رساني با دست كم تبليغ براي برندتان، بيشترين راندمان را براي مال شما ساخت‌و‌ساز مي نمايد. what is seo اشخاص ببيننده رپورتاژ اطلاع رساني مطلقاً به تارنما شما براي مشاهده و خريد محصول ها يا اين كه سرويس ها مراجعه مي نمايند. براين اساس، تعداد ورودي هاي وبسايت شما ارتقاء خواهد يافت كه‌اين مورد به بهبود مرتبه وبسايت شما امداد خواهد كرد.  از طرفي ديگر، ساخت‌و‌ساز بك لينك و پيوند در تارنما هاي داراي اعتبار و پربيننده به اقتدار به دست آوردن تارنما و ارتقاي مرتبه آن در گوگل امداد مي نمايد.
بيشتر بخوانيد : چه گونه به شيت اوليه گوگل برسيم؟


طريقه گوگل نسبت به رپورتاژ اطلاع رسانيرپورتاژ اطلاع رساني يكي خط مش هاي به دست آوردن بك پيوند براي وبسايت ميباشد. براين اساس همچون پيوند سازي، يك دستور حساس و تخصصي ميباشد. در صورتي به طور اصولي اعمال نشود، ممكن ميباشد فيض عكس داشته باشد و تارنما شما از طرف گوگل مجازات گردد. زمينه اصلي براي گوگل اين ميباشد كه خواننده‌گان متن اطلاع رساني متوجه تبليغاتي بودن متن نميشوند. گوگل از اين جهت نگران ميباشد كه ممكن ميباشد محتواهاي غير بدون پول موجب گم راه شدن مخاطبان بشود. به اين ترتيب براي دوري از جريمه شدن به وسيله گوگل، بايستي باور نتيجه ها نمائيد كه خوانند‌گان اطلاع رساني از به عبارتي آغاز متوجه تبليغاتي بودن متن گرديده اند و با تصميم خويش به قرائت محتواي رپورتاژ پرداخته اند.همينطور، مت كاتس به صاحبان سايت ها هشدار داده ميباشد براي اينكه رپورتاژ اطلاع رساني تان از طرف گوگل جريمه نشود مي بايست از پيوند هاي نوفالو در آن به كار گيري نمائيد تا تاثيري بر حاصل طبيعي گوگل نداشته باشد. در غير اين شكل،  گوگل رپورتاژ اطلاع رساني را با خريد بك لينك و پيوند موازي ميداند و وب سايت رپورتاژ رونده را جريمه خواهد كرد. در غايت چيزي كه گوگل ميخواهد اين ميباشد كه لينك و پيوند هاي جان دار در رپورتاژ اطلاع رساني دارنده تگ "rel=”no follow باشند تا هيچ تغييري بر روي پيج رنك گوگل انجام نشود. پيوند هاي رپورتاژ اطلاع رساني نبايد با لينك و پيوند هاي خريدني يكسان باشند (در غير اين شكل وبسايت خلافكار مجازات گردد). همينطور، مخاطبان بايستي از به عبارتي آغاز به جنبه تبليغاتي متن مطلع باشد.
تكثير رپورتاژ اطلاع رساني، با رعايت اصول درست، يكي‌از شيوه‌هاي seo كلاه خاكستري به حساب آورده مي شود و ميتواند اثر نيكي روي جايگاه وبسايت شما در نتيجه ها گوگل بگذارد. مي قدرت سود گرفت يك رپورتاژ اطلاع رساني اصولي بازدارنده از جريمه شدن وبسايت بوسيله گوگل مي‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.