چرا گوگل ريچ كاردها را معرفي كرد؟

در اين وبلاگ به ارائه مطالب مفيد و كاربردي سئو مي پردازيم

  • چرا تئوري گوگل سندباكس در سئو اهميت دارد؟
  • معرفي ابزار  GTMetrix
  • بهترين ابزارهاي كاربردي آناليز سايت
  • معرفي انواع موتورهاي جستجوگر در دنيا
  • چگونه از  Schema Markup بر روي وبسايت خود استفاده كنيم؟

چرا گوگل ريچ كاردها را معرفي كرد؟

۱۸ بازديد

همان گونه كه آمارها آرم مي دهد سئو در مشهد همگي ميدانيم كه اشخاص از تلفن همراه بيشتر نسبت به كامپيوتر براي عبارت گزينه جستجوي خويش بر روي گوگل استعمال مي‌نمايند. راجع‌به تلفن همراه خويش تصور كنيد، از لحظه اي كه صبح از خواب بيدار مي شويد، تا هنگامي كه خوابيد با شماست. چندبار از موبايل خويش به كار گيري مي‌كنيد؟  راياپارس يا اين كه با به كارگيري از آن كاوش مي كنيد؟

 
ما از گوشي 150 توشه در روز براي استخراج داده ها مايحتاج خويش به كارگيري مي كنيم.ما بيشتر از 177 دقيقه يعني حدود 3 ساعت در روز را با تلفن همراه خويش مي گذرانيم.اشخاص از موبايل گوشي خويش براي پژوهش جزئيات كالا بيشتر نسبت به كامپيوتر فردي خويش به كارگيري مي‌نمايند و نرخ تبديل بر روي گوشي 29% بيشتراز پيشين شد‌ه‌است. بدين ترتيب با صرفه‌كردن وب سايت خويش براي گوشي و به كار گيري از ريچ كارد (Rich card)، ترافيك بيشتري را از سود كاوش جذب مي‌نمايد.



اين خصوصيت صرفا براي فرمان العمل توليدها what is seo يا اين كه چيزي مشابه به اينها وجود ندارد بلكه يك بازارياب قادر است از آن در موردها تحت به كارگيري نمايد:
وصال به رده اوليه در سود كاوشاستعمال از تصاوير جالب و گيرا براي جلب دقت بيشتراكران بها در لحظه يا اين كه جزئيات سازندهارتقاء تدبير از مارك و اكثري از مورد ها ديگرحريف شما با به كار گيري از اين خصوصيت سكو فراتر و جلب دقت بيشتري را نسبت به وب سايت شما داراست؛ بدين ترتيب در حالتي‌كه از خصوصيت Rich Card استعمال نكنيد بدان معناست كه شما خويش را از مسابقه به دور كرده‌ايد.
اشكال گوناگون ديتاي ريچ كاردها 

فعلا ديتاهاي تحت را جانبداري مي‌نمايد:
نوشته‌ي علمي (Article)روي داد (Event)پژوهش كتاب (Book reviews)بيزنس محلي (Local business)فيلم (Movies)رستوران (Restaurant)نرم افزار قابل انعطاف افزاري (Software application)بخش‌هاي تلويزيوني (TV Episodes)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.