آموزش ابزار KWfinder و بخش‌هاي مختلف آن

در اين وبلاگ به ارائه مطالب مفيد و كاربردي سئو مي پردازيم

  • چرا تئوري گوگل سندباكس در سئو اهميت دارد؟
  • معرفي ابزار  GTMetrix
  • بهترين ابزارهاي كاربردي آناليز سايت
  • معرفي انواع موتورهاي جستجوگر در دنيا
  • چگونه از  Schema Markup بر روي وبسايت خود استفاده كنيم؟

آموزش ابزار KWfinder و بخش‌هاي مختلف آن

۱۵ بازديد

با ورود به تارنما kwfinder.com ميتوانيد اكانت كاربري بسازيد و از 10 روز استعمال مجاني از همگي ابزارهاي Mangools منفعت‌مند گرديد. سئو در مشهد بعد از تشكيل داد اكانت كاربري ميتوانيد تعيين فرماييد كه ميخواهيد كاوش مبني بر واژه و كلمه كليدي جاري ساختن دهيد يا اين كه مطابق دامنه. در نصيب كاوش بر پايه ي واژه كليدي، واژه و كلمه كليدي اساسي خويش را وارد فرماييد. از جمله ما با واژه بازاريابي ديجيتال استارت مي كنيم.  راياپارس در نصيب بعد از آن ميتوانيد كاوش را از لحاظ جغرافيايي و گويش محدودتر نمائيد. اما قابليت تعيين ايران نيست ولي مي توانيد لهجه فارسي را گزينش نماييد. بعد از گزينش اين دو قسمت مورد Find Keywords را گزينش نمائيد و درانتظار بمانيد تا سود كاوش اكران داده گردد.


در گزارش توليد گرديده، لغت ها كليدي در سه قسمت اكران داده ميگردند:
Related Keywords: كليدواژه‌هاي اين نصيب مطابق داده‌هاي خويش KWFinder اكران داده ميشوند.Autocomplete: كليدواژه‌هاي اين نصيب مطابق پيشنهادات گوگل اكران داده مي شوند.Questions: كليدواژه‌هاي  what is seo اين قسمت نيز مبني بر پيشنهادات گوگل اكران داده ميگردند. متاسفانه اين نصيب سعي دقيقي براي لهجه فارسي ندارد و در بيشتر مواقع خالي ميباشد.همينطور در هر قسمت شما مي توانيد تا 25 واژه و كلمه كليدي مرتبط را ببينيد و براي اكران لغت ها بيشتر بايستي اكانت كاربري پريميوم را تنظيم فرمائيد.
به عبارتي‌طور كه در صورت ميبينيد براي هر كلمه و واژه كليدي شاخص‌هايي در حيث گرفته گرديده‌است كه پيرو به معرفي آن ها ميپردازيم:
Trend: تغيير و تحول معيار جستجوي واژه و كلمه كليدي در 12 ماه قبلي به طور نمودار.Search: معدل واحد سنجش جستجوي ماهانه هر كلمه و واژه كليدي در 12 ماه پيشين.CPC: معدل هزينه هر كليك براي كلمه و واژه كليدي در گوگل ادز.PPC: واحد سنجش رقابت واژه كليدي در گوگل ادز كه با عددي دربين صفر تا 100 انتخاب ميگردد.KD: رنج كلمه و واژه كليدي كه مبني بر عددي در ميان صفر تا 100 گزينش مي‌گردد.

در سمت راست گزارش نيز مي توانيد اطلاعاتي درباره‌ي كلمه و واژه كليدي مهم كه كاوش را مبني بر آن ايفا داده‌ايد، ملاحظه كنيد. اين داده ها مشمول رنج كلمه و واژه كليدي و واحد سنجش كاوش و ترند بودن آن ميباشد كه به طور نمودار اكران داده شد‌ه‌است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.